Rašomame straipsnyje galima išsiversti ir be raktažodžių

Rašomame straipsnyje galima išsiversti ir be raktažodžių

Rašomame straipsnyje galima sėkmingai išsiversti ir be raktinių žodžių. Neretai tenka pastebėti, kad mėgėjai, raktines frazes kelia vos ne kiekviename sakinyje. Tačiau, tai nėra teisingas veiksmas. Šiuolaikiškos paieškos sistemos, kad ir Google, teksto ar straipsnio turinį vertina intelektualiai ir šį procesą vis tobulina. Todėl jei pateikiamos informacijos turinys nėra priimtinas vartotojui reiškia, kad taip vertins ir Google algoritmas.

Rašomame straipsnyje

rašomame straipsnyje

Tenka pripažinti, kad parašyti straipsnį nėra sudėtinga. Kiekvienas parašytas tekstas, minčių dėstytojui kompiuteryje jau gali būti laikomas straipsniu. Tačiau padrikas minčių dėstymas nereiškia, kad teksto turinys, Google sistemos, bus įvertintas geriausiu balu. Neretai, tekstas taip ir lieka tekstu.

 

Taip pat skaitykite:

 

Google tokius sprendimus lemia turinio kokybė. Tai nereiškia, kad į tekstą privalu „sukišti” visus raktinius žodžius, kurie tik yra susiję su rašoma tema. Ne. Jei žvelgti iš profesionalios pusės, profesionalus SEO straipsnis gali būti aukščiausios kokybės ir nepanaudojus raktažodžio. Juk lietuvių kalboje, kiekvienas žodis turi kelis atitikmenis, todėl pagrindinius galima keisti sinonimais. Bet efektą visam straipsniui suteikia ne žodžių žaismas, bet konkreti informacija, kuri gali būti nauja ir Google paieškos sistemai. Tai gali techniniai duomenys prekių, kuriomis ruošiamasi prekiauti. Paslaugų srityje galima paminėti niuansus bei rezultatus, kaip tai galima užsisakyti ir kokią naudą gaus vartotojas.

Straipsnių talpinimas

Nereikėtų pamiršti ir SEO straipnių talpinimo niuansų. Talpinant straipsnius privalu tinkamai sudėlioti „Title” ir „Description”, kas taip pat yra labai svarbu pateikiant informaciją vartotojams. Iš „Title” vartotojai gauna trumpą, bet konkrečią informaciją, kurią liečia SEO straipsnis. „Description” leidžia smulkiau susipažinti su teksto turiniu, todėl dėl jo, vartotojai pasirenka užsukti skaityti ar pasidomėti ar ne. Todėl papildoma informacija apie straipsnio turinį taip pat yra labai svarbi.

Tačiau tenka pastebėti, kad kai kurie internetinių puslapių savininkai, į „Description” sukelia visus susijusius raktinius žodžius tikėdamiesi, kad tai įtakos jų informacinės sklaidos sėkmei. Deja, bet per didelis dėmesys raktiniams žodžiams gali privesti ir prie neigiamų rezultatų. Bet kokiu atveju, savininkai, raktinius žodžius susirenka iš Google įrankių pagalbininko. Tai reiškia, kad sistema jau žino visus žodžius, kuriuos vartotojai naudoja ieškodami prekių ar paslaugų. Tad naudojant tik raktines frazes galima susilaukti ir Google dėmesio, Jūsų darbą įvardins kaip „spaminimą” – netinkamą vartotojams.

Jei svetainių savininkai netingėtų

seo straipsniu rasymas

Kiekvienas internetinio puslapio savininkas puikiai išmano savo paslaugų ar prekių sritį. Todėl niekas kitas taip tiksliai negalėtų aprašyti prekę ar paslaugą SEO straipsnyje, kaip verslininkas. Tačiau yra taip, kad susikoncentravę į savo verslo stiprinimo procesus svetainių savininkai, nesuteikia internetui daug reikšmės. Kai kurie mano, kad parašyti straipsniai tokie veiksmingi ir negaišta tam laiko. Bet situacija praktikoje yra kitokia. Kiekviena paslauga ar prekė, kuri bus aprašyta iš pardavėjo minčių bei patirtis, bus geriausias įvertinimas iš Google pusės.

Tekstas privalo būti unikalus, nekopijuotas ir dar niekus neskelbtas. Talpinti galima į svetainėje sukurtą blogą arba puslapį, kuris sukurtas straipsnių talpinimui bei kokybiškų atgalinių nuorodų sukūrimui. Tik naudinga atminti, kad vieno ar 2 straipsnių gali nepakakti. Todėl naudinga rašyti ir talpinti bet po 1 straipsnį per mėnesį.

SEO.itturas.lt

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.