02 Lap Geriausi SEO straipsniai. Kaip parašyti? SEO paslaptys
Geriausi SEO straipsniai. Nors kiekvienas mokantis valdyti kompiuterio klaviatūrą gali parašyti straipsnį ar tekstą, bet ne visada jis bus naudingiausias. Todėl labai svarbu susipažinti su niuansais, kurie veda prie geresnio straipsnio turinio ir galimybės patikti Google ar kitai paieškos sistemai.
Geriausi SEO straipsniai
Kad unikalūs SEO straipsniai yra naudingiausi, tai, greičiausiai, žino ir tik rašyti pradėję specialistai. Tačiau dar ne visi supranta sąvoką unikalus. Kai kurie mano, jos straipsnis parašytas jų pačių ir yra unikalus. Todėl vieną ir tą patį talpina visose straipsnių talpinimo erdvėse, kataloguose, bloguose ar linkų kūrimo portaluose. Tad naudinga susipažinti su šiuo žodžiu rimčiau. Pasak lietuviškų žodžių žodyno, žodis unikalus (lot. unicus – vienintelis). Tai reiškia, kad SEO straipsniai privalo būti vieninteliai. Talpinant tokį straipsnį visose erdvėse, žodis vienintelis netenka prasmės.
Naudinga pasidomėti:
- SEO straipsniu rasymas;
- Nuo ko prasideda puslapių optimizavimas;
- Kiek straipsnių reikėtų patalpinti;
- Kaip parašyti kokybiska teksta;
- SEO straipsnių talpinimo į nulinius katalogus nauda;
Kaip parašyti gerą straipsnį
Kiekvienas straipsnių rašytojas turi savo stilių ir žinoma, rašymo taisykles. Todėl suprantama, kad rašant didesnį kiekį straipsnius ar tekstus panašia tematika, stilius išlieka tas pats. Tad ne visais atvejais tokie straipsniai yra įvertinami aukščiausiu balu. Rašant daug teksto, rašytojo fantazija gali išsisemti, panaudota informacija užsiciklinti. Norint parašyti tikrai gerą straipsnį tenka pasistengti. Tačiau parašyti gerą ir naudingą straipsnį gali SEO patirties neturintis. Neretai jais būna internetinio puslapio savininkai. Negali būti, išsikelsite sau klausimą?!
Rašytojas ar savininkas
Svarbu žinoti, kad į gerą straipsnį privalu prirašyti ne kuo daugiau beletristikos, kuo daugiau žodžių, bet pateikti kuo daugiau svarbesnės informacijos vartotojui. Tai reiškia, kad ir kokia bebūtų laki straipsnių rašytojų fantazija, jiems bus reikalinga ir tiksli informacija apie rašomą objektą. Todėl manoma, kad internetinių puslapių su prekėmis ar paslaugomis parašyti straipsniai yra kur kas turiningesni. Jie parašomi be tam tikrų taisyklių ir vienodo stiliaus. Kodėl savininkų straipsniai naudingesni?
Sutiksite, svetainės savininkas „verda savo sultyse”. Tai yra, kiekvienas asmuo ar verslininkas, kuris nusprendė susikurti internetinį puslapį, labiau žino ko siekia iš svetainės. Pavyzdžiui, internetinę prekybą stogo dangomis planuojantys verslininkai nori kuo daugiau ir kuo didesnių pardavimų. Todėl aprašydami medžiagas, jie visada paminės ir jų technines charakteristikas, kuri daugeliui vartotojui yra naudinga. Tokią informaciją straipsnyje labiau vertina ir Google, Yahoo, Bing ar kitos paieškos sistemos. Todėl gražiai rašytojo aprašytas straipsnis bus šiek tiek prastesnis už tą, kuris parašytas ne moksline kalba, bet tekstu skirtu vartotojams. „Žemiškas” straipsnis veda prie žemiško ryšio tarp pardavėjo ir pirkėjo. Neretai paprasti žodžiai pritraukia daugiau vartotojų dėmesio, nei doktorantūros laipsnį turinčio rašytojo.
Kaip rašyti SEO straipsnius
Greičiausiai, šiame straipsnyje ar tekste, nesvarbu kokią kategoriją jam priskirsite nerado pilnos sąvokos: „kaip rašyti SEO straipsnius”. Taip yra todėl, kad nebūtina kiekviename ar kas antrame sakinyje „grūsti” po raktinį žodį ar visą frazę. Pats straipsnio ar teksto turinys, savaime turėtų kalbėti ir liesti rašymo tematiką. Todėl ne raktažodis straipsnyje lemia jo kokybę ar sėkmę. Tinkamai ir naudinga pateikta informacija ir yra kelias į sėkmę.
Laikas ir pinigai
Tačiau rinkoje vyrauja kitokie kriterijai, kurie įtakoja internetinių savininkų ir verslo vystytojų pasirinkimą. Daugelis norinčių pasiekti didelės sėkmės internetiniame versle dar tiki, kad kiti gali parašyti geriau už juos. Todėl jie pasiskaičiuoja išlaidas, kurios numatomos skirti SEO straipsnių rašytojams ir patys koncentruojasi į tiesioginį verslą. Iš dalies tai yra naudinga, juk pagrindinis dėmesys gali būti nukreipiamas į verslo stiprinimą ne internete. Bet, kaip visada yra bet… Vystant verslą, plečiant jį ar tik pradėjus, visada susiduriama su realiomis problemomis, klaidomis ar net sunkumais. Kasdienių situacijų straipsniai bus kur kas informatyvūs, nei išgalvoti ar iš komiksų srities. Bent po 1 straipsnį per mėnesį parašantys verslininkai turės kur kas daugiau naudos, nei talpinant straipsnius, parašytus „konvejeriniu būdu”.
Vos 1 straipsnis per mėnesį, per metus surenka jau 12 unikalių, todėl rasdami tam laiko ar išsakydami mintis dėl vartotojų klaidų, tapsite itin konkurencingi internete.
Sorry, the comment form is closed at this time.