13 Bal Kam naudojami SEO tekstai? Kaip parašyti kokybišką?
Kam naudojami SEO tekstai? Pasitikrinę Instagram, Facebook ir kitas socialinių tinklų paskyras pereiname prie tuo metu aktualių temų. Ir kiekvienas interneto turėtojas gali patvirtinti, kad Google paieška yra pagrindinis informacijos paieškos įrankis. Akivaizdu, kad kiekvienas verslas, kuris veikia internetinėje erdvėje ir nori, kad jį vartotojai surastų pirmus ieško galimybių kaip taip padaryti. SEO (svetainės optimizavimas paieškos sistemoms) specialistai tai supranta kaip paieškos algoritmo reitinguojamų puslapių SERP viršūnę. Kam naudojami ir kokią naudą sukuria SEO tekstai sužinosite žemiau pateikiamuose punktuose.
Kam naudojami SEO tekstai?
Verslas, norėdamas Google paieškos sistemoje pakilti aukščiau konkurentų ieško informacijos kaip tai padaryti, susiplanuoti ir įgyvendinti tikslus. Kokybiški SEO tekstai yra tas įrankis, kuris perteikia žinutes vartotojams bei informacijos Google sistemoje ieškantiems. Kokybiškas ir optimizuotas Google algoritmui SEO tekstas padeda verslo informacines skiltis svetainėje optimizuoti ir paieškos reitingavimo sąraše iškilti aukščiau kitų, panašias paslaugas ar prekes siūlančių. SEO.itturas.lt specialistai padės visiems ieškantiems informacijos apie galimybę pakilti į paieškos SERP viršūnę ir kaip į savo verslo puslapį pritraukti kuo daugiau lankytojų, skaitytojų ar būsimų pirkėjų.
SEO tekstai – kas jie tokie?
Pradžioje, tam, kad perprasti kam naudojami SEO tekstai – naudinga susipažinti ir su pačia sąvoka. Kas yra tekstas, greičiausiai galėtų atsakyti kone kiekvienas paklaustas. Tačiau kai prie žodžio tekstai dar yra pridedamas ir trumpinys SEO, jis pradeda kelti abejones dėl teisingo atsakymo. Todėl svarbu žinoti, kad SEO tekstai nuo tradicinių. Yra tam tikros taisyklės, kurių laikantis tekstuose užslėptos žinutės vartotojams yra apjungiamos su SEO planu kiekvienam internetiniam verslo projektui. Kadangi kiekvienas verslas turi savo specifiką ir nišą rinkoje, kiekvienas SEO planas yra parengiamas individualiai, todėl SEO tekstai taip pat yra rašomi individualūs, kurie svetainės lankytojams tampa kaip žinute konkrečios informacijos ieškovams.
Naudinga pasidomėti:
- Kiek reikėtų patalpinti SEO straipsnių norint pasiekti reultatą;
- Kokybiškos atgalinės nuorodos ir tekstai;
- Straipsnyje galima išsiversti ir be raktažodžių;
- Nauda kataloguose talpinant SEO straipsnius;
- SEO straipsnių talpinimo į nulinius katalogus nauda;
- Vidaus durys Vilniuje;
SEO paslaugos turi daug krypčių gerinant verslo pozicijas internete, todėl norint iškilti aukščiau kitų svarbu atlikti tam tikrus žingsnius.
- Raktinės frazės – Google įrankio pagalba svarbu susirinkti visus raktinius žodžius bei frazes, kurie atitinka Jūsų paslaugų sfera ar siūlomų prekių kategorijas;
- SEO tekstai privalo perteikti surinktų raktažodžių žinutes internetinio puslapio vidinėse skiltyse, kategorijose, ar sub kategorijose;
- Vidinis svetainės blogas yra kaip pagrindas – pamatas namui. Kuo jis gausesnis SEO straipsnių ar informacinių tekstų, tuo SERP rezultatai bus aukštesni. Kas savaitę ar kas dvi, kartą per mėnesį įkeliamas naujos informacijos kiekis SEO teksto pagalba leis išleisti mažiau lėšų kuriant reklamą, tačiau suteiks „svorio” stiprinant konkurenciją pakylant paieškoje aukščiau visų ir pasiektas pozicijas išlaikant nuolatos;
- Pasiektos aukštesnės SERP pozicijos pritrauks dar daugiau lankytojų Jūsų verslo svetainėje. Tai suteks galimybę paslaugų ar prekių parduoti daugiau. Todėl SEO tekstu rašymas yra labai svarbus ne paslaugą suteikiantiems, bet būtent Jūsų verslo sėkmei. Lankytojai Jūsų svetainėje gaudami kokybišką informacijos žinutę SEO tekstų pagalbą apsisprendžia užsisakyti ar pirkti greičiau. Jei nepardavėte dabar, rytoj klientas užsisakys pas konkurentą, kurio SEO tekstai buvo kur kas labiau informatyvūs.
Taigi, tikimės, kad perteikėme visą informaciją ir atsakėme į klausimą kas yra SEO tekstai pilnai. Todėl galima pereiti prie rekomendacijų, kaip tuos SEO tekstus parašyti taip, kad rezultatai pateisintų lūkesčius ir padėtų pasiekti tikslus.
Kaip rašyti SEO tekstus/straipsnius – rezultatų paieškoje gerinimui
Pasikartosime senei naudojamu teiginiu, kad rašyti gali kiekvienas, tačiau tam, kad parašyti kokybišką SEO tekstą ar straipsnį yra reikalinga praktika ne tik rašant, bet įvertinant ir savo rašymo rezultatus. Todėl akivaizdu, kad kokybiškų straipsnių bei tekstų parašymui yra reikalingas laikas. Tam, kad galėtume šiek tiek jo sutaupyti pateiksime Jums kelis patarimus padėsiančių siekti geriausių tikslų internetiniame versle.
- Tinkamas veiksmų planas;
- Svetainės turinys;
- SEO tekstų žinutės ieškantiems informacijos;
- Teksto rašymas skaitytojams, ne tik paieškos algoritmui;
- SEO teksto turinio kokybė;
- SEO straipsniu talpinimas;
- Iš SEO teksto išeinančios nuorodos į kitus vertingus vidinius straipsnius;
- Žinutė tekste su raginimu pirkti;
- Reguliarus SEO tekstų stiprinimas – optimizavimas.
Tinkamas veiksmų planas
Vien tik rašyti kokybiškus SEO tekstus ar straipsnius apie bet ką bei juos talpinti nėra nėra kokybiškas veiksmas. Kuriantys ar turintys verslą internete žino, kad visi veiksmai privalo būti suplanuoti. Todėl tinkamas planas veda ir prie kokybiškų rezultatų. Tad pradžioje svarbu apsispręsti nuo ko bus pradėti rašyti ir talpinti SEO straipsniai. Kai kurios veiklos sritys turi nemažai raktinių frazių, todėl temas galima pasirinkti individualiai.
SEO teksto turinys svetainėje
Akivaizdu, kad SEO teksto verslo svetainėje turi savo temas ir tikslus žinutei vartotojams ar pirkėjams. Todėl prieš rašant kokybiškus tekstus naudinga išsifiltruoti Jūsų verslui tinkamiausius raktažodžius. Tai padaryti leidžia Google paieškos sistemos vienas iš įrankių: https://ads.google.com/intl/lt_lt/home/tools/keyword-planner/, kuriuo naudojasi daugelis SEO specialistų. Prisijungimas nėra sudėtingas, tereikia turėti gmai.com el. paštą ir juo užsiregistruoti prie šio įrankio. Kiti naudoja kitą Google įrankį ahrefs.com įrankį. Tai tik patogumą ir tikslumą mėgstantiems.
Taigi, žinodami raktinių frazių sąrašą pagal savo verslo sritis bei kategorijas galėsite paruošti kokybišką SEO tekstą kiekvienai iš atskirų kategorijų. SEO tekstai nėra rašomi kiekvienam raktažodžiui atskirai. Viename SEO tekste, tą pačią prekių ar paslaugų grupę apimančios raktinės frazės privalo atsispindėti visos. Tačiau svarbu žinoti, kad raktažodžiai tekste nėra surašomi visi paeiliui. Štai ką turėjome omenyje minėdami, kad rašant SEO tekstus privaloma turėti praktinės patirties. Paieškos sistemos algoritmas jau susirinko praktiškai visas frazes, kurios tik gali būti, todėl tekstai vien tik su frazėmis tapo istorija teikiant SEO paslaugas ir tokiu principu optimizuojant verslo svetaines.
Kam naudojami SEO tekstai – Pavyzdys
Paimkite mums aktualų raktažodį: SEO straipsnių talpinimas. Žinoma, tokias raktines frazes paieškos sistemoje veda norintys patalpinti SEO straipsnį arba apie šią paslauga norintys sužinoti daugiau. Tad akivaizdu, kad šias paslaugas teikiantys savo SEO tekste ar straipsnyje bandys įterpti įvairias žinutes paslaugos ieškotojams, kad šie juos atrastų paieškos sistemoje pagal vedamą frazę. Jei šį veiksmą pabadysite atlikti ir Jūs įsitikinsite ir suprasite kaip tai veikia SERP paieškoje. Ir naudinga suprasti, kad Jus į šiuos puslapius atvedė tinkamai surašytas SEO tekstas svetainės viduje – turinys.
SEO tekstų žinutės ieškantiems informacijos
Surinktos raktinės frazės Google įrankyje dar nereiškia, kad tekste jas privaloma naudoti tikslias. Kadangi tam tikros informacijos ieškančių vartotojų elgesys paieškoje vedant frazes taip pat yra nevienodas. Grįžkime prie to paties raktažodžio „SEO straipsniu talpinimas”. Vedant šią frazę tiksliai yra pateikiami vieni rezultatai paieškoje, tačiau kai kurie šios paslaugos ieškantys gali versti ir kitaip. Pavyzdžiui: talpinami SEO straipsniai, kur talpinti SEO straipsnius, nemokamas SEO straipsnių talpinimas, SEO straipsniu talpinimas nemokamai, SEO straipsniu talpinimo kainos ir kt. Todėl Jūsų verslo svetainėje privalo aktualia tapti būtent ta žinutė, kuri pritrauktų juos pagal visas surinktas raktines frazes puslapio skilčiai ar prekių kategorijai. Aukščiau, pavyzdyje paeiliui surašyti raktažodžiai jau nėra veiksmingi, kadangi neperduoda svarbios žinutės informacijos ieškantiems. Todėl jos taip ir lieka kaip žodžių junginiai tekste.
Teksto rašymas skaitytojams
Akivaizdu, kad SEO tekstų paskirtis yra paieškos sistemų algoritmui, kad šis jį reitinguotų kuo aukščiau. Tačiau rašant tokio tikslo tekstus svarbu atkreipti dėmesį ir į vartotojus, skaitytojus, pirkėjus. Tekstą galima parašyti šiek tiek ilgesnį nei 350 žodžių, tačiau iš joje pateikiamų SEO žinučių svarbu daugiau nei 65% dėmesio skirti aktualios informacijos pateikimui. Kadangi algoritmas yra orientuotas ne į tekstų rašytojų poreikio tenkinimą, bet vartotojus, tikėtina, kad Jūsų konkretus ir išsamus SEO tekstas bus įvertintas kaip ypač naudingas skaitytojui – galutiniam vartotojui. Ir jei tekste pridėsite dar ir vaizdinę medžiagą, teksto turinys bus užpildytas 100% naudinga informacija. Tai tik dar vienas žingsnis internetinio verslo sėkmės link.
SEO teksto turinio kokybė
Suprantama situacija, kad kai kurie SEO tekstų ir straipsnių rašytojai bei talpinti juos ketinantys turi susidarę nuomonę dėl ilgio, dydžio. Taip, rašant kokybiškus SEO tekstus ilgis įtakoje rezultatus, tik svarbu žinoti, kad ilgis privalo atitikti perteikiamą informaciją – žinutę skaitytojui, ne viso žodynėlio žodžių sukėlimas į vieną iš tekstų. Jei prekių kategorija ar paslaugos sfera yra plati, bet keliais žodžiais perteikti informacijos neįmanoma, akivaizdu, kad tekstas bus ilgesnis. Papildomai stengtis jį rašyti kuo ilgesnį prasmės ir naudos nėra. Ir kadangi ši mūsų informacija yra išsami ir perteikti smulkias žinutes suprantama, kad jis bus ilgesnis bei 1500 žodžių. Tačiau kategorijoms ir subkategorijoms gali pakakti ir 200-300 žodžių aukštumų SERP paieškoje.
SEO straipsnių talpinimas – Kam naudojami SEO tekstai
Talpinant kokybiškus SEO straipsnius yra kuriama informacinė bazė apie Jūsų parduodamas prekių kategorijas ar teikiamas paslaugas. Toks talpinimo veiksmas turi 2 rūšis.
- Vidinis straipsnių talpinimas;
- Išorinis straipsnių dėl SEO talpinimas;
Vidinis talpinimas yra įgyvendinamas sukurtame bloge. Jame galima aprašyti kaip Jūsų paslaugos ar prekės užsakomos, kokią naudą gaus pirkėjas ar užsakovas ir kiek tai gali kainuoti perkant didesnį kiekį. Talpinant straipsnius viduje sukursite tvirtą pamatą ateities rezultatams paieškos sistemoje.
Išorinis straipsnių talpinimas yra atliekamas pasirenkant paslaugas įvairiuose kataloguose. Parašytus SEO straipsnius patalpinus į išorinį katalogą yra gaunama atgalinė nuoroda, kurios dėka stiprinamas Jūsų internetinio puslapio turinys pagal raktines frazes.
Iš SEO teksto išeinančios nuorodos
Jau paminėjome, kad talpinant straipsnius išorėje yra sukuriamos atgalinės nuorodos. Tačiau svarbu šito veiksmo nepamiršti ir rašant SEO tekstus bei juos talpinant savo svetainės vidiniame bloge. Svetainės viduje ir kiekviename tekste naudinga aktyvinti nuorodas į svarbius savo SEO tekstus svetainėje. Puikus to pavyzdys – šis straipsnis ir vidinės nuorodos į kitus svarbius informacijos šaltinius. Naudinga atminti, kad išoriniuose kataloguose talpinant straipsnius rekomenduojama aktyvinti vos 1-3 nuorodas. Tai vidiniuose straipsniuose bei tekstuose galima aktyvinti pasirinktinai pagal svarbą. Jų kiekis algoritmo nėra ribojamas. Svarbu, kad informacija vartotojams būtų aktuali.
Žinutė SEO tekste su raginimu užsisakyti – pirkti
Rašant SEO straipsnius ar informacinius tekstus svarbu išmanyti teksto struktūros išdėstymą. Jame gali būti užslėptos frazės, kurios gali privesti vartotoją ir informaciją skaitantį prie greitesnio apsisprendimo pirkti. Vienas iš būdų yra naujienlaiškių užsakymas įvairiuose internetiniuose prekybos centruose. Už tam tikrą nuolaidą kai kurie pirkėjai sutinka savo nurodytu el. paštu gauti pranešimus apie akcijas. Tačiau niekas taip nepaskatins apsispręsti pirkti kaip optimizuota ir konkreti informacija SEO tekste.
Reguliarus savo SEO tekstų optimizavimas
Kiekvienas verslas privalo stebėti savo veiksmus, jį analizuoti bei daryti išvadas dėl esamu ar rezultatų nebuvimo. Taip ir internetiniame versle. Bloge patalpintus straipsnius naudinga stebėti panaudojant dar vieną Google įrankį – https://analytics.google.com/. Šio įrankio dėka matysite savo svetainės lankomumą ir kokie tekstai atveda iki Jūsų paslaugų ar produktų kategorijos. Iš analizės skaičių bus galima sudaryti geriausių SEO tekstų ar straipsnių sąrašą, kurie generuoja srautą iį į svetainę pritraukia daugiau lankytojų. Tik svarbu nepamiršti aukščiu paminėto žingsnio, SEO tekstai privalo būti talpinami svetainės vidiniame bloga pagal tam numatytą straipsnių talpinimo planą. Reguliarūs veiksmai veda ir prie geresnių bei kokybiškų rezultatų kylant puslapių SERP paieškos sistemoje.
Kam naudojami SEO tekstai – rašomi ir talpinami
Taigi, greičiausiai iš mūsų teksto supratote ir gavote žinutę, kam SEO straipsniai yra naudojami. Taip, jų paskirtis yra optimizuoti Jūsų internetinį verslą paieškos sistemoms ir iškelti jį pagal atitinkančius raktažodžius į konkurencijos viršūnę. Žinodami veiksmų žingsnius ir į ką atkreipti dėmesį rašant bei talpinant SEO tekstus, savarankiškai galėsite tai įgyvendinti.
Sorry, the comment form is closed at this time.