Nuo ko prasideda puslapių optimizavimas

10 birželio 2019
100 Views
Comments are off for this post

Nuo ko prasideda internetinių puslapių optimizavimas. Toks klausimas, greičiausiai kyla daugeliui, kurie tikisi “užkariauti” internetinę erdvę su savo verslu. Tik, deja, neretai, tokius ketinimus bei planus sujaukia sunkumai, kurių galima išvengti. Todėl naudinga pasidomėti nuo ko prasideda ir kaip baigiasi projektų optimizavimas.

Nuo ko prasideda

nuo ko prasideda

Internetui tapus neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi, sustiprėjo ir verslininkų noras “užkariauti” šią neišmatuotą erdvę. Todėl, greičiausiai, šiuo metu, nerasime nė vienos įmonės, kuri neturėtų internetinės svetainės. Žinoma, yra išimčių, kai puslapis nėra naudingas, pavyzdžiui, kebabinės, lauko kavinukės ir kitos maitinimo įstaigos klientus traukia ne internetiniu puslapiu, bet maisto bei aptarnavimo kokybe. Bet kitos sritys, įžvelgia poreikį turėti savo individualią svetainę. Tik ne visos sukaukia lankytojų, nes jos nėra optimizuotos. Ir todėl, daugelis domisi nuo ko prasideda optimizavimas. Kaip vyksta procesas, kuris vadinamas SEO optimizacija?

Taip pat skaitykite:

 

SEO optimizavimo procesas

Kiekvienam verslui, kuris nusprendė praplėsti galimybes ir dar daugiau parduoti paslaugų ar prekių –  naudinga susipažinti su optimizavimo paslaugomis (SEO). SEO yra internetinio puslapio optimizavimas paieškos sistemoms, tokioms kaip Google, Bing ar Yahoo. Optimizuotas verslo projektas yra atrandamas vartotojų, jei ieško panašių prekių ar paslaugų. Paslauga suteikia galimybę atkreipti į save visų potencialių pirkėjų dėmesį. Tokias galimybes atveria SEO optimizavimo paslaugos, kurias suteikia SEO.itturas.lt specialistai. Besidomintiems, nuo ko prasideda SEO optimizavimas naudinga žinoti du dalikus. Optimizavimas gali būti:

  • Vidinis;
  • Išorinis;

Vidinis optimizavimas

Labai svarbu žinoti, kad internetinis puslapis ir jo vidinis optimizavimas yra pagrindinis pamatas siekiant sėkmingo verslo. Todėl atmestinai kurti puslapiai niekada nebus aukščiau tų, kurie yra kurti su profesiniu atsidavimu, meile. Kas gi aprėpia vidaus optimizavimo (SEO) dalį? Kriterijų yra gan daug, bet kelis pabandysime išvardinti.

  • Internetinio puslapio struktūra;
  • Web’o turinys;
  • Puslapio funkcionalumas;
  • Svetainės skiltys, jei nepasirinktas kitoks modelis;
  • Svetainės pagrindinis “Title”;
  • Svetainės skilčių “Title”;
  • Visų puslapio skilčių “Description”;
  • Pagalbiniai SEO moduliai puslapyje;
  • Vidinės nuorodos.

Kaip galima pastebėti, kriterijų tikrai yra daug, kurie gali padėti kilti paieškos sistemoje, arba gali tapti “inkaru”. Bet naudinga atminti, kad tokius vidaus darbus privalo atlikti internetinį puslapį kuriantys. Kai kurie specialistai, gal būt, norėtų pasiginčyti. Tačiau mes manome, kad kuriant produktą, jis privalo būti sukurtas iki galo. Pavyzdžiui, kaip atrodytų dviratis, kuris būtų pagamintas be sėdynės ar valdymo įrankių – vairo, stabdžių. Lygiai panašiai ir internetinis puslapis privalo būti sukurtas ne tik gražus, bet ir funkcionalus. Tad, kiekvienas užsakovas privalo reikalauti visų svetainės darbų.

Naudinga atminti, kad specialistai, kurie kurs svetainę galės atlikti ne visus darbus, jiems bus reikalinga ir užsakovų pagalba. Visi specialistai, užsakovų prašo informacijos apie produktus ar paslaugas. Tai pateikiama raštu ir kaip įmanoma, įdedama kuo daugiau individualumo. Priklausomai nuo svetainės turinio, priklauso ir viso verslo sėkmė. Turiniu susidomėję lankytojai greitai įvertins jį, kas atsilieps ir auginant populiarumą.

Išorinio optimizavimo paslaugos

išorinis puslapio optimizavimas

Jei vidinis puslapio optimizavimas jau atliktas ir projektas yra “paleistas” į internetinę erdvę, galima pereiti prie kito optimizavimo etapo. Nauja paslaugos grupė yra vadinama išoriniu puslapio optimizavimu. Ir jei lankotės ir skaitote šį straipsnį reiškia, kad ieškote ne pieno 🙂 Greičiausiai smalsu, iš ko susideda išorinis optimizavimas. Optimizavimas prasideda nuo Jūsų svetainės populiarinimo paieškos sistemoje:

  • Skelbimų talpinimo nemokamose skelbimų portaluose, tokiuose kaip Alio.lt, Hipis.lt ir kt.;
  • Papildomos informacijos pateikimas įmonių kataloguose: rekvizitai.lt, info.lt, 118.lt ir kt.;
  • Paslaugų ar prekių detalus aprašymas specializuotuose kataloguose: Boxe.lt, Musunamai.lt ir kt;
  • Straipsnių talpinimas tinklaraščiuose – postinimas;
  • Kokybiškų atgalinių nuorodų – kryžminių “backlink’ų” kūrimas (backlinkai);
  • Svetainės autoriteto didinimas: DA (Domain Authority), PA (Page Authority), MR (Moz Rank) ir kt

Aukščiau matydami informaciją galite susidaryti bendrą vaizdą ir ko reikia, kad Jūsų internetinis verslas pradėtų nešti naudą. Žinoma, tai atlikti galima ir patiems, skiriant tam po kelias valandas per dieną. Atmintina, itin svarbios yra atgalinės nuorodos, naudinga pasidomėti SEO.itturas.lt, kurios padeda kilti paieškos sistemoje ir siekti tapti aukščiausios konkurencijos dalyviu. Taip pat, kokybiškos atgalinės nuorodos didina domeno autoritetą (Domain Authority) ir puslapio autoritetą (Page Authority), kas taip pat yra svarbu siekiant aukščiausių rezultatų paieškos sistemoje (SERP). Viena kokybiška atgalinė nuoroda atstoja šimtus nekokybiškų.

Kaip matote, internetinio puslapio optimizavimas nėra sudėtingas, žingsnis po žingsnio ir darbai prasideda. Tik deja, per dieną ar dvi, tokių veiksmų atlikti neįmanoma. Tam prireikia pusmečio, metų ar net kelių, kad verslas taptų pilnaverčiu konkurentu kitiems. Sulauksite daugiau dėmesio iš lankytojų, augs ir jų srautas. Padidinsite pardavimus ir pelną.

Pradėkite atrasti – SEO.itturas.lt