Kokybiški tekstai ir atgalinės nuorodos

Kokybiški tekstai ir atgalinės nuorodos

Kokybiški tekstai. Po naujų Google taisyklių dėl atgalinių nuorodų įvedimo praėjo ne daug laiko. Tačiau SEO straipsniai ir tekstai vis dar karaliauja visame pasaulyje. Kokybiškas teksto turinys turi itin didelę paklausą, todėl norintys kilti Google paieškoje privalo žinoti tam tikrus niuansus.

Kokybiški tekstai

kokybiški tėkstai

 

Pradėkime nuo to, kas yra kokybė, jei kalbama apie parašytus SEO tekstus. Nesidomėję Google pateiktomis taisyklėmis mano, kad kokybė yra tokia, kokią įsivaizduoja jos norintys.

  • Tektai be gramatinių klaidų;
  • Tekstai su begale raktinių žodžių;
  • Kopijuoti tekstai;
  • Sklandžiai skaitomi.

Deja, bet realybė prasilenkia su kai kuriais vartotojų įsitikinimais. Kadangi SEO straipsniai neturi instrukcijų, kaip tiksliai turėtų atrodyti kokybė. Todėl pasistengsime perteikti visą informaciją, kaip kokybiškai jis turėtų būti suformuluotas ir atrodyti. Viskas yra daug paprasčiau, nei mano daugelis, kurie nori sklandžiai kilti paieškos sistemoje. Tereikia kantrybės ir žingsnis po žingsnio atliekamų veiksmų.

 

Taip pat skaitykite:

 

Daromos klaidos

„Įsijautę” į puslapio kilimą įmonių vadovai pamiršta, kad ne jie yra SEO straipsnių rašytojai. Todėl turėdami laisvo laiko, skuba taisyti gramatines klaidas, nes parašytą straipsnį, kuris buvo patalpintas viename iš tinklaraščių, jis planuoja talpinti ir į pagrindinį puslapį. Sutikite, gramatinės klaidos nors ir yra, SEO pozicijoms paieškoje įtakos tai neturi. Kadangi Google robotai tai vertina kaip žmonišką faktorių, ne sausą tekstą tik indeksavimui. Romano rašyti taip pat nepatartina, nes dažnas vartotojas nėra linkęs daug skaityti, todėl tam, kad skaitantis susidomėtų, privalu jį pritraukti. Todėl siekiant to  yra daroma nemažai klaidų.

  • Parašytas straipsnis yra talpinamas keliose vietose. Net ir wordo pagalba, pakeitus kelis žodžius kitais atitikmenimis, nepakeisite teksto struktūros. Tai įvertinęs Google gali ne tik, kad nepakelti Jūsų reitingų, bat juos dar ir sumažinti;
  • Norima į straipsnį „prikišti” kuo daugiau raktinių žodžių;
  • Manoma, kad į pagrindinį puskapį nukreipiant kuo daugiau nuorodų, tuo rezultatai bus geresni;
  • Atsisakoma sukurti atgalines nuorodas iš parašyto straipsnio, nukreipiant jį į kitą, iš kurio taip pat yra nuoroda į pagrindinį puslapį. Svarbu atminti, kad naudą neša ne tiek nuorodų kiekis, kiek jų kokybė.

Taigi, padarytos gramatinės klaidos straipsnyje yra tik žmoniška rašytojo klaida, kuri nekenkia bendrų kilimo rezultatų siekimui. Tereikia susikoncentruoti ties teksto turiniu ir raktažodžių aprašymu kitais žodžiais. Per didelis raktinių žodžių kiekis tekste veda prie fiksavimo kaip „spam” turinys.

Todėl neturėdami laiko rašyti, visada galite kreiptis pagalbos į ilgametę patirtį turinčius SEo specialistus – SEO.ITturas.lt

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.